قوانین و مقررات



ضمن تشکر بابت خرید شما از فروشگاه وسپیدا الکترونیک ، موارد ذیل جهت شفاف سازی و افزایش آگاهی شما مشتریان عزیز نسبت به شرایط و قوانین فروشگاه درج گردیده است و با توجه به این نکته که سعی و هدف این فروشگاه تهیه قطعات و تجهیزات از تولیدکنندگان معتبر و با کیفیت بوده است ، مطالعه دقیق این موارد موجب مزید امتنان خواهد بود :
 
1 - مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در برگ خرید با اقلام دریافتی 48 ساعت می‌باشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت، می‌توانید در مهلت تعیین‌شده با ما تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگی‌های لازم به عمل آید.
بدیهی است بعد از زمان تعیین‌شده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت. 
 
2 - توجه داشته باشید قطعاتی از قبیل میکروکنترلرها و قطعات نیمه‌هادی و ...، قابل تعویض نمی‌باشند.
 
3 - دستگاه‌های وارداتی، ماژول‌ها و تمام تجهیزاتی که گارانتی آن‌ها در صفحه کالا در فروشگاه اعلام نشده و دارای گارانتی نیستند،تا 48 ساعت بعد از تحویل مهلت تست داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، کالا به همراه نامه‌ای شامل اطلاعات تماس و توضیح نقص، جهت تست و بررسی به فروشگاه ما ارسال می‌شود. در صورت وجود مشکل، به‌شرط آنکه دستگاه صدمه دیگری ندیده و یا تغییر فیزیکی در آن انجام‌نشده باشد، قابل تعویض خواهد بود. پس از انقضای این مهلت، در صورت امکان تعمیر، هزینه تعمیر از مشتری دریافت شده و در غیر این صورت مسئولیتی در قبال دستگاه یا ماژول برعهده فروشگاه نخواهد بود.
 
4 – دستگاه های تولیدی این شرکت و یا وارداتی که دارای گارانتی بوده و در صفحه کالا در فروشگاه شرایط گارانتی آن درج شده است ، در صورت بروز مشکل ، پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی فنی ، جهت تست و عیب یابی از طریق مراجعه حضوری و یا ارسال از طریق پست تحویل داده شده و طبق مفاد گارانتی تعمیر و یا تعویض می گردند . تعویض یا تعمیر در همان لحظه امکان پذیر نبوده و حداکثر تا 48 ساعت بعد از تست ، نتیجه اعلام خواهد شد . در صورت تعمیر هزینه قطعه تعویض شده به همراه هزینه ارسال از مشتری دریافت خواهد شد .
 
5 - هزینه ارسال کالا بر عهده فرستنده بوده و بسته‌ها می‌بایست از طریق پست ارسال گردد. در صورت تائید مشکل، کالای تعویض یا تعمیر شده با هزینه شرکت ارسال می‌گردد. در مواردی که کالا دارای مشکل نبوده و کاربر قادر به استفاده درست از دستگاه نیست، هزینه ارسال مجدد از کاربر دریافت و سپس کالا برگشت داده می‌شود.
 
6 - شایان‌ذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال راه‌اندازی و یا آموزش استفاده از ماژول‌ها، تجهیزات و یا دستگاه‌های وارداتی و مواردی ازاین‌دست نداشته و ازآن‌رو که در صفحه مربوط به کالا تمامی اطلاعات و محتویات محصول به مشتری ارائه‌شده است، مسئولیت بعدی در قبال ارائه اطلاعات بیشتر و یا نحوه راه‌اندازی بر عهده فروشگاه نمی‌باشد.
 
7 - تعویض یا مرجوع نمودن دستگاه بعد از خرید میسر نبوده و فقط درصورتی‌که دستگاه دارای مشکل بوده و به تایید واحد فنی رسیده باشد و طبق بندهای ذکرشده مشمول گارانتی گردد، امکان تعویض وجود خواهد داشت.خواهشمنیدم قبل از خرید در مورد دستگاه یا قطعه خود اطلاعات لازم را کسب کرده و در صورت نیاز از پشتیبانی فروشگاه سوال فرمایید و در صورتی که دستگاه یا قطعه خریداری شده شما بعد از خرید مطابق نیاز شما نباشد ، امکان مرجوع و یا تعویض میسر نیست .