شرایط مرجوعی



روند مرجوعی کالا در وسپیدا الکترونیک

استفاده از 48 ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

 اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 48 ساعت  پس از دریافت کالا، به پشتیبانی وسپیدا اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 48 ساعت مهلت استفاده، نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پشتیبانی وسپیدا بازگردانده شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانت‌نامه الزامی می‌باشد و ضمانت‌نامه تاریخ خرید یا مدت اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی و دیگر متعلقات نمی شود.
انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.

موارد ابطال گارانتی

دستگاهی که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتی نمی‌باشد.
ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی‌باشد.
آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله ، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی می‌باشد.
جهت استفاده از ویژگی‌های خدمات پس از فروش، نگهداری رسید خدمات، الزامیست؛ زیرا دارنده ی آن، صاحب کالا یا نماینده ی وی محسوب می‌شود.
بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس این دفتر است.
در زمان تحویل دستگاه، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غیر این صورت هزینه تعمیرات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
هر گونه تغییر در کارت گارانتی، و یا سریال مندرج روی دستگاه و یا داخل آن، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
تعمیر و تغییر توسط کارشناسان غیر از خدمات وسپیدا الکترونیک موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.

ضمانت‌نامه شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

 هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد تا صحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی.
هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر با تغییر توسط افراد غیر مجاز.

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:

 اصل فاکتور خرید
اصل کارت گارانتی
جعبه دستگاه

کالا را چطور ارسال کنید؟

 لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش وسپیدا الکترونیک جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز یا تیپاکس استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است.
اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل‌گرفتن کالا، با پشتیبانی وسپیدا تماس بگیرید.
از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش وسپیدا الکترونیک ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ پشتیبانی وسپیدا بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، وسپیدا تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط پشتیبانی وسپیدا بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
 ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش وسپیدا الکترونیک است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
با شماره تلفن 02166758706 خدمات پس از فروش  تماس بگیرید.
یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.