درباره ما



مجموعه وسپیدا با هدف تهیه و توزیع قطعات الکترونیک و تجهیزات مربوطه در دهه 80 شمسی تاسیس گردید.
این مجموعه در طول سالیان اخیر فعالیت خود توانسته است با تکیه به خلاقیت و توانمندی پرسنل کوشای خود به موفقیت های قابل توجهی دست یابد . شعارکارکنان وسپیدا عبارت است از :
هدف از فروش کمک به دیگران در بدست آوردن احساس خوشایندی که می خواهند از خودشان و خریدشان داشته باشند، و این تعیین کننده سیاست کلی وسپیدا است. به همین دلیل این مجموعه موفق شده است با بکارگیری شیوه هایی که در نهایت منجر به رضایت مشتریان می شود در جهت تهیه اقلام مورد نیاز خریداران اقدامات موثری انجام داده و از این طریق به اعتبار قابل توجهی دست یافته است . تهیه و توزیع طیف گسترده ای از قطعات الکترونیک ، عملاً وسپیدا را به مرکزی تبدیل کرده که قادر است تمام نیازهای مشتریان را در اسرع وقت تهیه و با مناسب ترین قیمت در اختیار آنان بگذارد .
در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر خریداران ، وسپیدا با بررسی و انتخاب قطعات با کیفیت ،مبادرت به خرید مستقیم از کمپانی های معتبر جهانی می نماید.
حمایت از فعالیت های علمی ، تحقیقاتی از مواردی است که وسپیدا همواره خود را متعهد به آن دانسته است و در طول سالهای اخیر با همراهی با بسیاری از شرکتهای دانش بنیان و تولیدی  توانسته است اعتماد و وثوق نهادهای دولتی و خصوصی و همچنین متخصصان و علاقه مندان به رشته الکترونیک را بدست آورد .
دست اندر کاران این مجموعه امید دارند که با یاری خداوند بتوانند شایستگی این اعتماد را داشته و روز به روز در جهت کسب بیشتر اعتماد خریداران محترم گام بردارند.